Servei de neteja de l'entitat Salut Catalunya Central per l'hospital Sant Bernabé de Berga (HSB) i consta de tres lots: LOT1: prestació integral del servei de neteja amb la recollida interna d'envasos, paper, cartró, vidre i qualsevol altra fracció que la direcció consideri. LOT2: assistència tècnica i control de qualitat del servei de neteja i serveis complementaris inclosos al lot 1 LOT3: prestació del servei de recollida, transport, gestió i destrucció de documentació confidencial generada al centre.
Pressupost de licitació:
1.228.703,92 € sense IVA
1.486.731,74 € IVA inclòs (21,00%)
Prestació integral del servei de neteja de l'enitat Salut Catalunya Central de l'Hospital (HSB). A més del servei principal de neteja s'inclou recollida interna d'envasos, paper, cartró, vidre i qualsevol altra fracció que la direció consideri.
Data d'adjudicació del contracte:
20/06/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comtpadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (empre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte) Per tant s'estima com a data prevista de formaltizació del contracte el proper dia 15 de juliol de 2022.
Codi CPV:
90911200
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MULTISERVEIS NDAVANT SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.453.261,45 € amb IVA
Import sense IVA:
1.201.042,52 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Prestació del servei d'assistència tècnica i control de qualitat del servei de neteja i serveis complementaris inclosos en el Lot1
Data d'adjudicació del contracte:
20/06/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comtpadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (empre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte) Per tant s'estima com a data prevista de formaltizació del contracte el proper dia 15 de juliol de 2022.
Codi CPV:
71631000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERVEIS I COMPLEMENTS PER INFRAESTRUCTURES SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
28.981,92 € amb IVA
Import sense IVA:
23.952,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Prestació del servei de recollida, transport, gestió i destrucció de documentació confidencial generada al centre.
Data d'adjudicació del contracte:
20/06/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comtpadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (empre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte) Per tant s'estima com a data prevista de formaltizació del contracte el proper dia 15 de juliol de 2022.