Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: Bon dia, En referéncia a la seva consulta, els indiquem que al no tractar-se d'un procediment simplificat, no és obligatòria la inscripció als registres de licitadors. Respecte a la Part IV del DEUC, en la clàusula 16.9.1 del PCAP s'estableix que "A la Part IV relativa als criteris de selecció del DEUC, les empreses licitadores poden només indicar si compleixen o no tots els requisits de selecció indicats en el plec. En conseqüència no hauran de complimentar els apartats A, B, C i D". Cada empresa en el seu DEUC haurà de fer constar les seves circumstàncies en relació a aquests criteris i poden indicar la informació dels criteris de solvència de cada entitat en els apartats A a D, i així ja podríem identificar la part de solvència a la qual recorren. Finalment, en el tràmit que preveu la clàusula 19.2 del PCAP, en cas que siguin proposats com adjudicataris per part de la Mesa, s'haurà d'acreditar documentalment dita solvència, així com un compromís d'ambdues entitats que demostri la disposició dels recursos necessaris durant tota la durada de l'execució del contracte, d'acord amb el que estableixen les clàusules 14.3 i 19.2 del PCAP, i l'art. 75.2 de la LCSP. Tal i com comenten, la responsable de la correcta execució del contracte serà l'empresa que presenti l'oferta i a la qual s'adjudicaria el contracte. Salutacions,