Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: L'objecte principal de la contractació és el servei de manteniment, i dintre d'aquest el 94% de la mateixa són despeses vinculades al personal com a eix principal i vertebrador, mentre que les altres despeses estan assenyalades amb un 3% del pressupost, aquestes despeses estan indicades en el QC, concretament en el quadre econòmic en l'apartat d'altres, i el seu impacte econòmic en l'execució del contracte anirà en funció de l'activitat preventiva i predictiva que les empreses licitadores facin i siguin capaces de fer en l'execució del contracte. No es pot establir quins són els recanvis i/o materials necessaris que la prestació del servei requereixi, ja que resulta impossible saber-ho ni calcular-ho i tot dependrà de l'esforç que efectuïn el/els contractistes per saber evitar que es precisin aquests materials i/o recanvis. En tot cas, tal i com disposa el PPT, el BST està obert a analitzar conjuntament amb els contractistes els diferents casos que vagin sorgint.