Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes sobre LOT 1. Campanya de programa A "Resum de campanya general" s'especifica: _Plantejar una campanya d'unes 2 o 3 setmanes de durada, amb unes 3 fases ben diferenciades, per poder explicar bé, i "amb calma", un programa tant "sensible"_ Això, què vol dir exactament? Hem de plantejar un únic spot on quedin clarament definides aquestes 3 fases? o bé, podem plantejar un spot per a cada fase? En cas que es tracti de plantejar un únic spot, la durada pot superar els 30 segons?

Òrgan de contractació:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA (CCMA, SA)
Codi d'expedient:
2101AM01
PDF PDF i XML

 

Resposta: El que es demana és un proposta creativa per anunciar la Temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30,20,10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La informació de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament. Les tres fases es refereixen a les que ens podem trobar a la realitat: des que anunciem l'estrena del programa ("properament") a les que fan cita del dia d'estrena del primer programa. Normalment aquestes fases es corresponen a uns 15-20 dies, aproximadament, de progressió de campanya. La proposta creativa és la mateixa, però la durada de les peces i la cita final ("properament"," dilluns que ve estrena" i similars) són el que varia. Veure la campanya de llançament de la primera temporada que hem distribuït.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya