Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Sobre Lot 1 – * Si sortim escollits la idea proposada podria sortir a terme? * LA CAMPANYA DE CADENA PER L'ESTIU LA FEM EN BASE A PANDÈMIA SUPERADA O ESTEM EN PANDÈMIA? * Producció promocional, en l'apartat de Format Digital, ens podeu especificar aquestes entregues: · Traslladar l'story telling a xarxes de manera orgànica o no orgànica, qué voleu dir exactament? · Display i vídeo in roll, ens podeu especificar? · S'han de presenter dos molinets, un amb patrocinador i un sense? També sobre Lot 1 – Producció promocional de campanya de programa Tabús: · Demaneu 1 spot amb 3 versions de durada, però en canvi parleu de 3 fases de la campanya, llavors són 3 promos diferents o només una? Sobre Lot 2 – Producció comercial · El molinet integrat de TV3 és en base al que teniu (AGAFEM TRIANGLE) ara o s'ha de crear un de nou de zero? Si és sobre el que teniu ens el podeu fer arribar? · La proposta del molinet integrat el fem en base a La Grossa també com a exemple? O són dues coses separades? · El Marc Ribas és per inspirar-nos ? l'hem de gravar amb ell o podem agafar un figurant? MOLTES GRÀCIES

Òrgan de contractació:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA (CCMA, SA)
Codi d'expedient:
2101AM01
PDF PDF i XML

 

Resposta: Donem resposta als dubtes per ordre: Sobre el LOT 1: 1. Es tracta d'un exercici teòric per poder avaluar les diferents propostes creatives. 2. Hem distribuït dos exemples de campanya d'estiu, un amb efecte pandèmia i l'altre sense. El que es valorarà serà la proposta creativa independentment del context que vivim. 3. La campanya d'estiu la traslladem a xarxes mitjançant els perfils propis de la cadena de manera orgànica (tv3.cat, catradio.cat, etc.) i també comprem espais publicitaris a les xarxes de manera no orgànica on adaptem el missatge en funció de la xarxa social. 4. En relació al Display es pot adaptar la peça en qualsevol dels formats standards del mercat que defineix la IAB. En relació al vídeo in roll, ens estem referint als formats clàssics de vídeo in stream que utilitzem (pre-roll, mid-roll i post-roll) on adaptem el temps que no te perquè ser el mateix que a la televisió lineal (TDT). 5. Veure les dues campanyes d'estiu que hem distribuït de referència. També sobre Lot 1 Producció promocional de campanya de programa Tabús: 1. El que es demana és un proposta creativa per anunciar la temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament. Sobre el LOT 2:Producció comercial 1. El que s'espera és una proposta creativa que segueixi la línia conceptual que hem obert amb els molinets que se centren en el play3, triangle, (el del gel, pinyes, etc) i que integri una marca. Al plec de la concurrència es va ometre per error quina marca es pot fer servir per integrar al molinet. Suggerim fer-ho amb la Fageda, per tenir el brief i valors de marca a la campanya d'estiu inclosa al mateix plec. Es tracta, doncs, de trobar vies creatives per fer aquesta integració, sabent que play3/trianle i marca seran els eixos centrals de la peça. 2. Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu. 3. El Marc Ribas és el protagonista de la telepromoció. No és necessari fer cap gravació amb ell ni amb un figurant. Amb l'entrega dels materials detallats en l'apartat 9.4.2. del PCA és suficient.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya