Resposta: Donem resposta als dubtes per ordre: Sobre el LOT 1: 1. Es tracta d'un exercici teòric per poder avaluar les diferents propostes creatives. 2. Hem distribuït dos exemples de campanya d'estiu, un amb efecte pandèmia i l'altre sense. El que es valorarà serà la proposta creativa independentment del context que vivim. 3. La campanya d'estiu la traslladem a xarxes mitjançant els perfils propis de la cadena de manera orgànica (tv3.cat, catradio.cat, etc.) i també comprem espais publicitaris a les xarxes de manera no orgànica on adaptem el missatge en funció de la xarxa social. 4. En relació al Display es pot adaptar la peça en qualsevol dels formats standards del mercat que defineix la IAB. En relació al vídeo in roll, ens estem referint als formats clàssics de vídeo in stream que utilitzem (pre-roll, mid-roll i post-roll) on adaptem el temps que no te perquè ser el mateix que a la televisió lineal (TDT). 5. Veure les dues campanyes d'estiu que hem distribuït de referència. També sobre Lot 1 Producció promocional de campanya de programa Tabús: 1. El que es demana és un proposta creativa per anunciar la temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament. Sobre el LOT 2:Producció comercial 1. El que s'espera és una proposta creativa que segueixi la línia conceptual que hem obert amb els molinets que se centren en el play3, triangle, (el del gel, pinyes, etc) i que integri una marca. Al plec de la concurrència es va ometre per error quina marca es pot fer servir per integrar al molinet. Suggerim fer-ho amb la Fageda, per tenir el brief i valors de marca a la campanya d'estiu inclosa al mateix plec. Es tracta, doncs, de trobar vies creatives per fer aquesta integració, sabent que play3/trianle i marca seran els eixos centrals de la peça. 2. Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu. 3. El Marc Ribas és el protagonista de la telepromoció. No és necessari fer cap gravació amb ell ni amb un figurant. Amb l'entrega dels materials detallats en l'apartat 9.4.2. del PCA és suficient.