Resposta: BRIEFING LOT 1: Campanya de cadena 1.És una campanya corporativa, per tant conjunta de TV3 i CatRàdio. La creativitat, doncs, és compartida, però s'ha d'adaptar a les especificitats del mitjà. Per exemple, la darrera campanya d'Estiu a TV3 es jugava amb el triangle/play3 del logo de TV3 al tancament de promo. A la ràdio, per raons òbvies, no tenia aquest element visual i la música/efectes/copy prenia tot el protagonisme. A efectes pràctics, de vegades també ens ha suposat fer petits retocs en aquests nivells, però sempre amb la mateixa proposta creativa com a nexe comú entre mitjans. 2. Correcte. 3. La marca patrocinadora vol presència i que la campanya "casi" creativament de manera orgànica els seus valors i els de la cadena (TV3). En aquest sentit, el concepte creatiu de la campanya és el mateix (posem pel cas, la campanya d'estiu), i el repte és com fer que la marca se sumi de la manera més natural possible. A efectes pràctics, això vol dir bodegó de tancament i, idealment, que la marca estigui present al llarg de la peça (a l'obertura, al mig, etc). Us farem arribar un link amb les campanyes d'estiu del 2019 i 2020 com a referència. 4. A la TDT. Només cal esperar als blocs de promoció i publicitat. 5. Us farem arribar un link. El que es demana un proposta creativa per anunciar la T2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament. Les tres fases es refereixen a les que ens podem trobar a la realitat: des que anunciem l'estrena del programa ("properament") a les que fan cita del dia d'estrena del primer programa. Normalment aquestes fases es corresponen a uns 15-20 dies, aproximadament, de progressió de campanya. La proposta creativa és la mateixa, però la durada de les peces i la cita final ("properament"," dilluns que ve estrena" i similars) són el que varia. BRIEFING LOT 2: Producció comercial 1.Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu. 2. A priori, no seria estrictament necessari, es podria triar. Al dia a dia real, però, normalment les telepromocions a plató s'assumeixen internament, amb la qual cosa seria recomanable fer una proposta fora del plató de Cuines. ALTRES: En el cas de logo, hi ha un enllaç dins el web corporatiu ccma.cat/premsa/logotips Pel que fa a la tipografia, us fem arribar un link on trobareu les tipografies i un exemple d'aplicació.