Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes sobre BRIEFING LOT1: Campanya de cadena 1. TV3 i Catalunya Ràdio comparteixen posicionament, però són 2 mitjans diferents. Les peces que baixem per comunicar la campanya corporativa d'estiu són les mateixes per ambdues mitjans?, han d'anar "signades" per ambdues marques (TV3 i Catalunya Ràdio) o s'han de baixar peces diferents per a cada cadena? 2. Per la campanya d'estiu, entenem que hem de fer dues: una sense patrocinador i un altre integrant la Fageda, és així? 3. A l'hora de plantejar la campanya amb un patrocinador (La Fageda), quin protagonisme li hem de donar a la marca patrocinadora? L'hem d'integrar dins del mateix concepte que la campanya sense patrocinador? (generalista) 4. Se'ns recomana revisar el flux de continuïtat de TV3, on podem veure'ls? 5. En referència a la campanya promocional del programa Tabús: Podem aconseguir la peça promocional de la temporada 1? Hem de fer una campanya de posicionament comunicant que comença la nova temporada de tabús, en general? o pel contrari hem de pensar en cadascun dels capítols segmentats pels temes que proposeu? Quan parlem de 3 fases ben diferenciades, a quines ens referim concretament? Dubtes sobre BRIEFING LOT2 Producció Comercial: 1. La proposta de molinet comercial integral l'hem de plantejar amb la marca La Fageda o podem escollir nosaltres un altre exemple? 2. Pel que fa a la proposta de telepromoció de Loteries de Catalunya amb el Marc Ribes, l'hem de relacionar també amb el programa CUINES o podem escollir? Altres: Existeix alguna guia d'estil/manual corporatiu?, en cas afirmatiu, ens el podeu fer arribar o dir on el podem trobar logos, tipografies, etc...

Òrgan de contractació:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA (CCMA, SA)
Codi d'expedient:
2101AM01
PDF PDF i XML

 

Resposta: BRIEFING LOT 1: Campanya de cadena 1.És una campanya corporativa, per tant conjunta de TV3 i CatRàdio. La creativitat, doncs, és compartida, però s'ha d'adaptar a les especificitats del mitjà. Per exemple, la darrera campanya d'Estiu a TV3 es jugava amb el triangle/play3 del logo de TV3 al tancament de promo. A la ràdio, per raons òbvies, no tenia aquest element visual i la música/efectes/copy prenia tot el protagonisme. A efectes pràctics, de vegades també ens ha suposat fer petits retocs en aquests nivells, però sempre amb la mateixa proposta creativa com a nexe comú entre mitjans. 2. Correcte. 3. La marca patrocinadora vol presència i que la campanya "casi" creativament de manera orgànica els seus valors i els de la cadena (TV3). En aquest sentit, el concepte creatiu de la campanya és el mateix (posem pel cas, la campanya d'estiu), i el repte és com fer que la marca se sumi de la manera més natural possible. A efectes pràctics, això vol dir bodegó de tancament i, idealment, que la marca estigui present al llarg de la peça (a l'obertura, al mig, etc). Us farem arribar un link amb les campanyes d'estiu del 2019 i 2020 com a referència. 4. A la TDT. Només cal esperar als blocs de promoció i publicitat. 5. Us farem arribar un link. El que es demana un proposta creativa per anunciar la T2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament. Les tres fases es refereixen a les que ens podem trobar a la realitat: des que anunciem l'estrena del programa ("properament") a les que fan cita del dia d'estrena del primer programa. Normalment aquestes fases es corresponen a uns 15-20 dies, aproximadament, de progressió de campanya. La proposta creativa és la mateixa, però la durada de les peces i la cita final ("properament"," dilluns que ve estrena" i similars) són el que varia. BRIEFING LOT 2: Producció comercial 1.Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu. 2. A priori, no seria estrictament necessari, es podria triar. Al dia a dia real, però, normalment les telepromocions a plató s'assumeixen internament, amb la qual cosa seria recomanable fer una proposta fora del plató de Cuines. ALTRES: En el cas de logo, hi ha un enllaç dins el web corporatiu ccma.cat/premsa/logotips Pel que fa a la tipografia, us fem arribar un link on trobareu les tipografies i un exemple d'aplicació.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya