Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

1.-En el plec tècnic el punt 6.2 d'horaris no fa menció si és tot l'any ho hi ha període de vacances?. 2.-L'horari del servei en cada centre ens poden dir quin és? Surt el total hores setmana. 3.-El personal a subrogar tot és amb discapacitat?

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AEP/ASG/Contractació/2021/13 - 9/2021/CSERV
PDF PDF i XML

 

Resposta: 1.-Respecte a la primera qüestió la previsió és que el servei es mantingui igual durant tot l'any. En el cas de l'Àrea de Serveis Generals i l'oficina del Vilawatt ja s'està fent així. En el cas del Museu de Can Amat, podria haver-hi alguna variació en funció de la programació d'activitats. 2.-La resposta està a l'apartat 6.2 del PPT. S'ha detactat que en aquest apartat hi havia un error material de transcripció, i tant la dedicació com l'horari a l'Àrea de Serveis Generals no eren correctes. El divendres es va fer una esmenar a l'anunci publicat al perfil del contractant, adjutant l'informe amb la informació correcta. 3.- Per a la 3a pregunta, a l'annex V adjunt al PCAP s'inclouen totes les dades que la LCSP i el conveni col·lectiu obliguen a facilitar sobre les persones treballadores a subrogar que presten els seus serveis en l'actualitat en execució d'una part del servei objecte del contracte. Així mateix, els recordem que l'empresa actual que ha remès aquestes dades és un Centre Especial de Treball.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya