Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

- Al PPT (pàg 8) s'indica que a EAP Reus V i EAP Riudoms tenen zones d'alt risc, tan,mateix als protocols de neteja d'aquest centres no indica aquest tipus de zona. Ens poden indicar quina informació és la correcta? - No s'indica al llistat de personal a subrogar cap complement festiu. És correcte? - Ens poden indicar el nº d'habitacions de guardia (per a cada lot) a les que es refereixen al punt 2 del PPT? - Al PPT, punt 9, dins el detall de la documentació a presentar s'indica "Inclusió d'unitats dispensadores i recollidores per a la gestio automatitzada de peces d'uniformitat"; s'han de proposar per a tots els centres? Als centres del Lot 3 també? - Dins el criteri distribución i organització dels recursos humans, s'indica "ajust a la totalitat dels programes", a quins programes es refereixen? - Al llistat de personal, a les 10 primeres persones s'indica com a centre: "cosidor", a què es refereix? - Ens poden aportar les presències actuals dels centres objecte de neteja?

Òrgan de contractació:
Hospital de Sant Joan de Reus, SAM
Codi d'expedient:
20210818
PDF PDF i XML

 

Resposta: Pregunta_1: Al PPT (pàg 8) s'indica que a EAP Reus V i EAP Riudoms tenen zones d'alt risc, tan,mateix als protocols de neteja d'aquest centres no indica aquest tipus de zona. Ens poden indicar quina informació és la correcta? Resposta_1: En tots els casos, es considera zona d'alt risc, els m2 que actualmente s'utilitza per atenció a pacients amb simptomatologia COVID. A més, en el cas de l'EAP Cambrils, també es considera zona d'alt risc la zona de Cirurgia Major Ambulatòria que en breu es ficarà en funcionament. Pregunta_2: No s'indica al llistat de personal a subrogar cap complement festiu. És correcte? Resposta_2: El complement festiu es variable i s'aplica segons conveni. Pregunta_3: Ens poden indicar el nº d'habitacions de guardia (per a cada lot) a les que es refereixen al punt 2 del PPT? Resposta_3: ¿ Lot_1: 30 habitacions ¿ Lot_2: 13 habitacions ¿ Lot_3: 3 habitacions Pregunta_4: Al PPT, punt 9, dins el detall de la documentació a presentar s'indica "Inclusió d'unitats dispensadores i recollidores per a la gestió automatitzada de peces d'uniformitat"; s'han de proposar per a tots els centres? Als centres del Lot 3 també? Resposta_4: Només a lot_1 i 3 i així consta al punt 1.3.3 dels criteris de valoració Pregunta_5: Dins el criteri distribució i organització dels recursos humans, s'indica "ajust a la totalitat dels programes", a quins programes es refereixen? Resposta_5: Es refereix als horaris que l'adjudicatari preveu per desenvolupar les tasques que ha de realitzar en les zones dels centres per tal d'ajustar-los a les hores d'activitat de les zones esmentades, per tal de no entorpir el seu funcionament (Punt 4.3 PPT) Pregunta_6: Al llistat de personal, a les 10 primeres persones s'indica com a centre: "cosidor", a què es refereix? Resposta_6: Cosidor fa referència al nostres centre de cost on tenim assignats als professionals que actualment fan aquest servei. Pregunta_7: Ens poden aportar les presències actuals dels centres objecte de neteja? Resposta_7: Preguem que es concreti quina és la pregunta. Ja es van publicar la plantilla de cada centre amb el % de jornada.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya