Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

41. El adjudicatario deberá aportar, en caso de que el Ayuntamiento lo requiera, la financiación necesaria para la construcción y la adecuación de las nuevas instalaciones que el Ayuntamiento considere adecuadas para este servicio. El contratista asumirá la financiación de la construcción de las mismas y las repercutirá al servicio como amortización mensual teniendo en cuenta un interés de mercado y un plazo de amortización de 5 años. Al finalizar el contrato el capital restante será abonado por el nuevo contratista del servicio. Una vez construidas, deberán ser utilizadas por el contratista que deberá dejar de repercutir el coste de alquiler de las instalaciones utilizadas hasta el momento. ¿Existe un importe máximo para la ejecución de obras adicionales por parte del adjudicatario?

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
Codi d'expedient:
PACC2019000048
PDF PDF i XML

 

Resposta: Per tot el que mencionem a continuació, no hi ha cap import màxim assignat. L'apartat "Instal·lacions i cessions d'espais" del Plec de clàusules tècniques, es refereixen als lots 1 i 2. De la lectura del cos íntegre de l'apartat es desprèn que: El lot 1 ja té cedides unes instal·lacions que s'estan fent sevir per part de l'adjudicari actual. A elles s'ha pogut accedir d'acord a unes cites prèvies que han estat publicades, les quals continuaran sent cedides per l'ajuntament al futur adjudicatari d'aquest lot. Al lot 2 no se li cedeix cap local , sinó que les instal·lacions seran gestionades per l'empresa adjudicatària i hauran d'entrar en funcionament des del inici de la contracta amb la conformitat i autorització del mateix Ajuntament. La/les instal·lacions que proposi el licitador, hauran de garantir la màxima proximitat a la zona de treball i hauran d'estar equipades i ser adequades per a realitzar correctament el servei i disminuir els temps de desplaçament fins a les zones de treball. Respecte l'apartat: "En cas que l'Ajuntament disposi de noves instal·lacions o de projectes d'instal·lacions pel servei objecte d'aquesta contracta durant el transcurs de la contracta, l'adjudicatari haurà d'aportar, en cas que l'Ajuntament ho requereixi, el finançament necessari per a la construcció i l'adequació de les noves instal·lacions. El contractista assumirà el finançament de la construcció de les instal·lacions i les repercutirà al servei com a amortització mensual tenint en compte un interès de mercat i un termini d'amortització de 5 anys. Al finalitzar aquesta contracta el capital restant es subrogarà al nou contractista del servei. Es tractaria de deixar oberta la possibilitat futura de facilitar a l'adjudicatari del lot 2, que no té cedit cap espai municipal, unes instal·lacions de titularitat municipal en les que hauria de fer l'adaptació a la seva activitat, i per tant deixar de pagar un lloguer en l'emplaçament que actualment tinguessin.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya