Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Bona tarda, Tenim els següents dubtes, relatiu al capítol 13 "Requisits i condicions de licitar" del PCAP: En els segon paràgraf s'estableix que les empreses han de comptar amb les llicències que sigui exigibles per a dur a terme l'activitat objecte dels lots de l'Acord marc. Ens poden confirmar que pels lots 1-42, s'ha de disposar de la llicència mediambiental necessària per a desenvolupar l'activitat de fabricació de mescles asfàltiques? En cas afirmatiu, aquesta llicència s'haurà d'acreditar en fase d'oferta? En el mateix paràgraf, a continuació, s'estableix que les empreses han de disposar d'una organització amb elements personals i materials suficients per a la deguda execució dels contractes basats. Ens poden confirmar que per als lots 1-42, els elements materials necessaris inclouen una planta de fabricació de mescles bituminoses? En cas afirmatiu, s'haurà d'acreditar la disponibilitat d'aquesta planta en fase d'oferta? Moltes gràcies per endavant

Òrgan de contractació:
Consorci Català pel Desenvolupament Local
Codi d'expedient:
2019.06
PDF PDF i XML

 

Resposta: Acusem recepció de la vostra pregunta, la qual serà incorporada document final de preguntes i respostes que serà publicat el dia 3 de maig de 2022. Us recordem que es poden presentar preguntes per aquest mateix mitjà ("Tauler d'avisos / Dubtes i preguntes") fins el dia 27 d'abril de 2022.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya