Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Bon dia. Enumerem a continuació les interrogants a aclarir, si us plau: 1.- En el PTP s'esmenta que els preus no seran objecte de revisió durant la vigència dels dos anys del contracte. Es preveu alguna modificació tenint en compte la situació actual dels mercats? 2.- Si decidim presentar-nos a diversos lots de l'1 al 42 (Treballs d'asfalt), hem de presentar una memòria per lot? El mateix aplica per a declaracions responsables, etc? 3.- Els treballs a executar, que no es defineixen per lots, podran correspondre a qualsevol partida del banc de preus o només les partides que nomeneu en l'Annex del PCAP "Agrupacions de famílies"? Com es van estimar els imports per lots? 4.- Quant a la memòria tècnica, existeix un mínim de l'import per al pla d'assajos? En la secció "Actuacions ordinàries", què s'espera descriure si no s'especifiquen els llocs i treballs específics? Gràcies.

Òrgan de contractació:
Consorci Català pel Desenvolupament Local
Codi d'expedient:
2019.06
PDF PDF i XML

 

Resposta: Acusem recepció de la vostra pregunta, la qual serà incorporada document final de preguntes i respostes que serà publicat el dia 3 de maig de 2022. Us recordem que es poden presentar preguntes per aquest mateix mitjà ("Tauler d'avisos / Dubtes i preguntes") fins el dia 27 d'abril de 2022.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya