Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Bon dia, Us escric en relaciˇ a diversos dubtes sorgits del Lot 2 del contracte per l'assistŔncia externa per a desenvolupar activitats de comunicaciˇ del nou servei de recolida se residus, seguiment de les persones usuÓries i del servei de recollida de residus i neteja viÓria de Sant Just Desvern: 1. Les prestacions del servei del Lot 2 corresponen exclusivament al disseny, ediciˇ i producciˇ de materials comunicatius per dur a terme la campanya o, a mÚs, tambÚ inclou actuacions de comunicaciˇ (punts informatius, tallers, festes, etc.)? 2. En relaciˇ al material comunicatiu: o Falca radiof˛nica: Si s'ha de pagar a la rÓdio va a cÓrrec de l'empresa licitadora o de l'Ajuntament? o Carpes i material m˛bil inici campanya: A quŔ es refereix? o Anunci bus urbÓ: Nombre d'unitats i models d'anuncis (model ˙nic o models diferenciats? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). o P˛sters: Nombre de models i unitats (25 unitats d'un ˙nic model o 25 unitats de cada un dels models? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). o Pancartes: nombre de models i unitats (3 unitats d'un ˙nic model o 3 unitats amb dissenys diferents cada una? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). o Opis: nombre de models i unitats (10 unitats d'un ˙nic model o 10 unitats de cada un dels models? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). o TrÝptics: nombre de models i unitats de cada model (9.000 unitats d'un model genŔric o 9.000 unitats de diferents models? -diferenciats entre recollida comercial i recollida domiciliÓria-).

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Just Desvern
Codi d'expedient:
AUM 2018 98
PDF PDF i XML

 

Resposta: 1. Les prestacions del servei del Lot 2 corresponen exclusivament al disseny, ediciˇ i producciˇ de materials comunicatius per dur a terme la campanya o, a mÚs, tambÚ inclou actuacions de comunicaciˇ (punts informatius, tallers, festes, etc.)? Les prestacions del LOT2 corresponen a l'elaboraciˇ d'un pla de comunicaciˇ pels 4 eixos que s'especifiquen en el plec. Dins del Pla de comunicaciˇ cal especificar el disseny, ediciˇ, producciˇ de materials comunicatius i dur-ho a terme. TambÚ es poden contemplar altres accions comunicatives tals com el disseny i confecciˇ d'una carpa, material divers m˛bil, tallers... 2. En relaciˇ al material comunicatiu: o Falca radiof˛nica: Si s'ha de pagar a la rÓdio va a cÓrrec de l'empresa licitadora o de l'Ajuntament? La confecciˇ (fer la falca) va a cÓrrec de l'empresa. Els passis a cÓrrec de l'Ajuntament. o Carpes i material m˛bil inici campanya: A quŔ es refereix? Explicat a la resposta de la pregunta 1 o Anunci bus urbÓ: Nombre d'unitats i models d'anuncis (model ˙nic o models diferenciats? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). L'anunci al bus urbÓ estÓ pensat per una duraciˇ de 3 mesos mÝnim. El nombre, unitats i models els ha de definir cada empresa. o P˛sters: Nombre de models i unitats (25 unitats d'un ˙nic model o 25 unitats de cada un dels models? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). 25 unitats mÝnim per cada eix. o Pancartes: nombre de models i unitats (3 unitats d'un ˙nic model o 3 unitats amb dissenys diferents cada una? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). A definir per l'empresa. o Opis: nombre de models i unitats (10 unitats d'un ˙nic model o 10 unitats de cada un dels models? -p.ex: inici campanya, recollida comercial i recollida domiciliÓria-). A definir per l'empresa. o TrÝptics: nombre de models i unitats de cada model (9.000 unitats d'un model genŔric 9.000 unitats de diferents models? -diferenciats entre recollida comercial i recollida domiciliÓria-). 9.000 unitats Ús el nombre de domicilis i establiments per tal d'arribar a tot el municipi (com a mÝnim). El mateix trÝptic pot recollir informaciˇ de tots els eixos.

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya