Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Bon dia, en relació a l'expedient AUM 2018 98 us agrairíem resposta als següents dubtes. Gràcies per endavant. LOT 1: 1. Respecte al cronograma i la implactació del nou servei, en quin moment es fa exactament? A la primera campanya per exemple, les targetes han d'estar repartides el 15 de març o l'1 de maig? 2. El transport i repartiment del material als comerços l'hem de fer nosaltres? O és la empresa concessionària qui el reparteix? En que cas de que ho tinguem que fer nosaltres, entenem que el magatzem on es guardarà es la empresa concessionària i nosaltres l'hem d'anar a recollir allà? 3. Respecte al registre de dades es diu que el formulari ha des ser accessible en línia. Es refereix per als educadors i inspectors? 4. Els continguts de les formacions als equips, es pot explicar al lot 1? (sense especificar les hores) 5. Validar que l'aplicació per fer seguiment del servei és Mawis. I si les aplicacions vinculades a incidències i a ciutadania estan definides o es poden incorporar com a millora a l'oferta. I en el cas d'estar definides, podríem disposar de més informació per tal d'ajustar la proposta presentada. 6. Per poder definir els recursos humans destinats al seguiment, inspecció i control del servei, hi ha definits uns valors de referència mínims o es deixa llibertat a l'adjudicatari perquè faci la proposta? LOT 2: 1. Quins entregables es requereixen a nivell d'imatge gràfica? 2. Quantes banderoles es preveuen? S'ha de contemplar el lloger de l'espai per les banderoles o el cedeix l'ajuntament?

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Just Desvern
Codi d'expedient:
AUM 2018 98
PDF PDF i XML

 

Resposta: En relació a les vostres consultes: LOT 1: 1. Respecte al cronograma i la implactació del nou servei, en quin moment es fa exactament? A la primera campanya per exemple, les targetes han d'estar repartides el 15 de març o l'1 de maig? Aproximadament les targetes s'han de repartir abans del 15 de març, ja que la posada en marxa dels contenidors tancats serà el 15 de març. Les dates s'acabaran d'acordar amb l'Ajuntament 2. El transport i repartiment del material als comerços l'hem de fer nosaltres? O és la empresa concessionària qui el reparteix? En que cas de que ho tinguem que fer nosaltres, entenem que el magatzem on es guardarà es la empresa concessionària i nosaltres l'hem d'anar a recollir allà? Sí, el repartiment del material als comerços l'heu de fer vosaltres i els guardarà l'empresa concessionària del servei de neteja i recollida de residus 3. Respecte al registre de dades es diu que el formulari ha des ser accessible en línia. Es refereix per als educadors i inspectors? El que diu a la pàg 10 es que ha de ser accessible en línia pels inspectors. 4. Els continguts de les formacions als equips, es pot explicar al lot 1? (sense especificar les hores) Sí, sempre que no es detallin hores o cost que es puguin valorar 5. Validar que l'aplicació per fer seguiment del servei és Mawis. I si les aplicacions vinculades a incidències i a ciutadania estan definides o es poden incorporar com a millora a l'oferta. I en el cas d'estar definides, podríem disposar de més informació per tal d'ajustar la proposta presentada. Sí, l'aplicació per fer seguiment del servei és Mawis. Les aplicacions vinculades a incidències i a ciutadania no estan definides encara. 6. Per poder definir els recursos humans destinats al seguiment, inspecció i control del servei, hi ha definits uns valors de referència mínims o es deixa llibertat a l'adjudicatari perquè faci la proposta? Hi ha definits uns recursos mínim, però aquests recursos poden ser més gran que els recursos mínims. LOT 2: 1. Quins entregables es requereixen a nivell d'imatge gràfica? No entenem massa la pregunta. La podríeu tornar a reformular? De materials entregables, nosaltres proposàvem com a mínim: - Fulletons i/o calendaris (o similar) - Pòsters (o similar) - Banderoles (o similar) (el disseny ha de permetre que s'utilitzin en les diferents fases d'implementació i en la resta d'actuacions) - OPIS (o similar) (el disseny ha de permetre que s'utilitzin en les diferents fases d'implementació i en la resta d'actuacions) - Anuncis autobús urbà (o similar) (el disseny ha de permetre que s'utilitzin en les diferents fases d'implementació i en la resta d'actuacions) - Altres proposats per l'empresa 2. Quantes banderoles es preveuen? S'ha de contemplar el lloger de l'espai per les banderoles o el cedeix l'ajuntament? El número depèn del disseny, material,...L'Ajuntament en principi no cedeix cap espai, quan es desmunten les banderoles es per muntar a altre barri, si cal preveure a on guardar-les

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya