Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: Resposta 1) No es necessari adjuntar al sobre digital el model d'oferta editable encara que el sobre digital permeti que en aquest espai concret s'adjunti algun document. El model d'oferta editable només s'ha facilitat pequè el pugueu editar atès que el sobre digital ja preveu un espai concret per a cada model d'oferta. Per tant només cal adjuntar cada oferta per separat en el seu espai habilitat específicament al sobre digital: un espai per al model d'oferta preu, un altre per a les millores, un altre per al termini i un altre per a la garantia. Resposta2) S'ha d'omplir el formulari d'oferta 2.3 de l'annex 2 i adjuntar l'acreditació que es demana a l'annex 4 que diu literalment: «Acreditació: plànning d'execució adaptat al termini d'execució ofertat i assenyalant-hi i comptabilitzant les fases on s'ha previst la reducció. Si no s'aporta aquesta acreditació amb l'oferta i adaptada als requeriments, no es valorarà. Tot en un full DINA4.»Per tal de donar compliment a aquest criteri, el format és lliure si bé es demana un plànnig d'execució, i tal com diu el criteri, assenyalar i comptabilitzar les fases on es preveu reduir el termini d'acord amb l'oferta concreta de reducció de termini que es presenti i tenint en compte que el termini d'execució previst al projecte és de 12 mesos. Com a exemple sens perjudici de qualsevol altre format que en tot cas doni compliment als requeriments del criteri, es podria fer mitjançant un cronograma o diagrama .Tot en un full DINA4.