Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Plec tècnic - Recursos Humans pagina 7 , en l'actualitat quan FTE de Help Desk en dependències de la UB hi ha assignats al servei

Òrgan de contractació:
Universitat de Barcelona
Codi d'expedient:
2019/83
PDF PDF i XML

 

Resposta: El concurs és per gestionar el servei d'atenció als usuaris en les condicions que s'indiquen en el plec: Els serveis que cal atendre serien: Les prestacions bàsiques són Gestió de nivell de servei, gestió d'incidències, gestió de problemes i gestió de canvis dins de la metodologia ITIL. - Recepció, registre de consultes, incidències, peticions, queixes i reclamacions i seguiment de les mateixes. - Classificació i assignació de criticitat - Resolució remota - Escalat a tercers i seguiment - Documentar consultes, incidències i peticions - Informes de seguiment - Actualitzar documents operatius en el repositori de coneixement de la UB per millorar la resolució en incidents posteriors. L'empresa que subministri els serveis haurà d'aportar un equip tècnic qualificat per assolir el nivell de servei desitjat (SLAs desitjats), a més d'un pla de comunicació del nou funcionament de gestió. I el numero d'usuaris: L'atenció a professors i personal d'administració i serveis (PAU) està adreçat al personal docent i investigador (PDI) i personal d'administració i serveis (PAS) de la Universitat de Barcelona. El nombre d'usuaris al qual es donarà servei és de 11.218, dividits en 5.696 PDI, 2.288 PAS, i 2.794 externs. 440 becaris Amb aquestes dades, i depenent del perfil dels tècnics que atendran el servei, caldran més o menys FTEs. Des de la UB es contracta el servei i depenent dels informes diaris/mensuals es regularitza el numero de FTEs perquè el servei es compleixi amb els parametres i els SLAs indicats al plec.

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya