Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

¿ Apartat II.2.6.37. En cas d'avaria, l'adjudicatari haurà de reparar o substituir el terminal avariat per un altre terminal equivalent del catàleg de la mateixa gamma. Tant la reparació com la substitució seran a càrrec de l'adjudicatari, que no podrà facturar ni la reparació ni la substitució. S'inclourà la substitució sense cost de terminals no reparables per causes atribuïbles a client, fins a un màxim de l'1% anual d'incidències de serveis respecte a la planta total instal·lada. Necessitaríem saber quin ha estat el volum de reparacions el darrer any segons tipologia (danys coberts per garantia, trencament de pantalla, oxidació, problemes de software¿)

Òrgan de contractació:
Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
Codi d'expedient:
CTTI-2018-104
PDF PDF i XML

 

Resposta: El volum de substitucions de terminals és d'uns 175 mensuals. No disposem de dades del detall del tipus de mal funcionament.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya