Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

17.1.-Tots els documents administratius (tant FORM0 com FORMA, juntament amb els documents 1,2,3,4,5 requerits han d'estar tots junts dins del Sobre A? 17.2.-En l' "Annex III" "Documentació que es proporcionarà per ser adjudicada amb FA i Contracte de Fase 1" hi ha una llista de documents que requereixen la capacitat tècnica, solidesa econòmica, serveis d'R + D, equip involucrat, Compromís de contractar una CRO per a la Fase 3 a eines i equipament tècnic. En un altre document, s'informa que aquests documents no són necessaris ara, sinó només per als 4 millors puntuats. És correcte? Llavors, NO hem de produir aquesta llista de documents ara, ni completar el FORMA-2? 17.3- Necessiteu també les plantilles FA i Fase 1 signades a cada pàgina per acceptar el seu contingut també o no es requereix ara?

Òrgan de contractació:
Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya
Codi d'expedient:
3020170339
PDF PDF i XML

 

Resposta: 17.1.- Els documents relatius al sobre A i els formularis de la Fase de licitació (Tender Forms) s'han d'emplenar i pujar conjuntament en un Pdf en el sobre A de Sobre Digital. Per veure més informació sobre com pujar els documents del sobre A, mireu el següent link: http://antisuperbugs.eu/wp-content/uploads/2019/10/ASB_CfT_Tutorial_fo_bidders_1_8.pdf Els documents 1, 2, 3, 4 i 5 (identificats en l'apartat "I. Documentació: Visió General", secció "Documentació a aportar per a ser adjudicat amb l'Acord Marc i el Contracte de Fase 1" de l'Annex III, i que es basen en l'apartat 4.2.3.4 dels plecs, es presentaran en el moment en què se'ls requereixi als quatre licitadors que hagin obtingut una major puntuació, de conformitat amb el que estableix l'apartat 4.2.3.2 dels plecs. 17.2.- D'acord amb la secció 4.2.1.2.2 del Request for Tender (nom del fitxer: Plec Administratiu), "L'acreditació sobre la capacitat legal, l'acreditació sobre la no concurrència de prohibició de contractar amb el sector públic en virtut de l'article 71 LCSP i / o els motius d'exclusió relacionats en l'DEUC de la licitació, l'acreditació sobre la capacitat tècnica i la solvència econòmica i financera del licitador només es requeriran als quatre licitadors que tinguin major puntuació, segons el rànquing elaborat per la Mesa de Contractació , després de l'avaluació dels Sobres B i C, en els termes que preveu l'apartat 4.2.3.2 d'aquests Plecs ". Per tant, tota la documentació esmentada anteriorment no s'ha de presentar en la presentació inicial de l'oferta. 17.3.- D'acord amb la secció 4.2.4.3 de l'Request for Estendre (nom del fitxer: Plec Administratiu), "Mitjançant la resolució d'adjudicació, el comprador Principal admetrà fins a un màxim de quatre (4) licitadors a participar de la Fase 1 del procediment ANTI -SUPERBUGS, que hauran de signar l'Acord Marc i el contracte de la Fase 1 ". Esta resolució d'adjudicació serà adoptada pel comprador Principal en un període aproximat de seixanta (60) dies següents a la data final per a recepció de les ofertes. És a dir, el futur licitador no ha de signar l'Acord Marc ni el contracte de la Fase I fins a la resolució d'adjudicació del comprador principal.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya