Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: Tal com diu el plec tècnic, un cop signat el contracte i previ l'inici dels treballs, cal gestionar per part de l'adjudicatari l'obtenció dels permisos (llicència d'obres i altres) davant les administracions competents. Un cop obtinguts els permisos, es disposa d'un mes màxim per realitzar l'acta de replanteig (moment en que comença a comptar el termini de l'obra). Per tant, des de la signatura del contracte ja tenim un cert marge per proveir el material. Ara bé, si aquest no és suficient, un cop iniciada l'obra, es podria sol·licitar un allargament en el termini si es justifica adequadament. Aquesta modificació haurà de ser autoritzada per l'òrgan de contractació (rector) de la Universitat.