Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: Li comuniquem que el Plec de clàusules administratives particulars, indica, pel que fa als lots 1, 2, 3 i 5 que prèviament a l'adjudicació, la Unitat de Contractació i Compres requerirà a l'empresa licitadora que hagi presentat l'oferta amb millor relació qualitat preu perquè, dins del termini de 10 dies hàbil a comptar del següent al de la recepció del requeriment acrediti el següent: "Pel que fa als lots 1, 2, 3 i 5 l'empresa contractista haurà d'acreditar que disposa de taller/s de reparació especialitzats i servei de neteja, propis o concertats en matèria mecànica general dintre del radi de 3000 metres des de la Plaça de l'Església de Castelldefels. La ubicació de les instal·lacions en relació al servei es configuren tenint en consideració la minimització de les emissions de gasos contaminats, reducció de consum de combustible, reducció de les pèrdues de temps per desplaçaments, la rapidesa en la resposta davant les emergències, etc". Per la qual cosa, atenent l'anteriorment indicat les empreses interessades hauran de complir amb aquest requisit obligatori i indispensable.