Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Podrien respondre'ns als dubtes següents pel que fa a la licitació del servei de neteja de l'Edifici Blanc i les oficines de la FUAB (EXP. 1/2022): 1. El cost del gel hidroalcohòlic l'assumeix l'òrgan de contractació i l'empresa adjudicatària s'encarrega únicament de la reposició diària? 2. Podrien confirmar-nos si hem d'aportar llistat dels productes a utilitzar juntament amb les respectives fitxes tècniques i de seguretat? Si és així, hauríem d'adjuntar el llistat com un annex al sobre B? Ens sorgeix el dubte perquè a la pàgina 7 del plec de prescripcions tècniques (PPT) s'indica que haurà d'aportar l'ANNEX 5 l'empresa que resulti adjudicatària però per altra banda a la pàgina 12 del PPT indiquen que els licitadors aportaran un llistat amb tots els productes químics a utilitzar amb els seus respectives fitxes de seguretat i instruccions.

Òrgan de contractació:
Fundació Universitat Autònoma de Barcelona
Codi d'expedient:
1/2022
PDF PDF i XML

 

Resposta: 1. El gel hidroalcohòlic el proporciona la Fundació UAB. L'empresa adjudicatària s'encarregarà de la reposició diària als dosificadors instal·lats per tots els espais objecte de contracte. 2. L'Annex 5 del PPT l'haurà de presentar l'empresa adjudicatària, perquè els responsables de la Fundació UAB donin l'aprovació a la utilització dels productes, tal i com s'indica a la pàgina 7 del PPT: "L'empresa adjudicatària, en un termini màxim de 2 setmanes des de la formalització del contracte, ha de presentar l'Annex 5 degudament complimentat amb els productes i consumibles a utilitzar, els quals han de ser aprovats prèviament a la seva utilització per part dels responsables de la FUAB. Si aquests no són acceptats per la FUAB, hauran de ser substituïts per altres." D'altra banda, les empreses licitadores hauran de presentar un Pla de Gestió Ambiental i un Pla de Qualitat, on es valoraran les propostes més respectuoses amb el medi ambient, etiquetatge dels productes, etc. (Criteri 2 i Criteri 4). Aquests punts queden detallats a les pàgines 12 i 13 de PPT i pàgines 4, 5 i 6 del PCA.

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya