Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
Resposta: El preu del contracte s'ha calculat d'acord amb 142 hores de servei setmanals durant tot l'any, amb un total de 7384 hores i no pas 6390, com vos dieu. Aquest nombre d'hores, tot i que no s'ha inclòs en les plecs perquè no és necessari, és el que ha servit també per a calcular el nombre mínim de persones necessàries per a la correcta execució del servei. Una qüestió diferent és la prestació del servei durant el mes d'agost. Tal com es diu en l'apartat 5.1 del plec de prescripcions tècniques, es probable que algunes de les oficines tanquin durant el mes d'agost, però encara no es pot saber el nombre exacte. Per això, el mateix apartat fa una estimació de 4 oficines i l'advertiment de que aquest nombre pot canviar en el futur. En les oficines que restin obertes es prestarà el servei amb normalitat; en les oficines que tanquin s'articularà un servei alternatiu de neteges a fons que, en el seu moment, es coordinarà amb la persona responsable del contracte de l'IMHAB.