Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Avisos relacionats amb la Mesa / Comitè d'experts

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Farners
Codi d'expedient:
X2020004817
Convocatòria Mesa de Contractació
Data de publicació: 09/12/2021 12:00 h
Descripció: Es convoca la Mesa de Contractació per al dilluns dia 13 de desembre de 2021, a les 9.30h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament, per a l'obertura dels sobres A (documentació administrativa). Posteriorment, es procedirà a l'obertura dels sobres B (criteris avaluables de forma automàtica). D'acord amb l'article 157.4 LCSP, l'acte d'obertura no serà públic atès que la licitació es realitza a través de mitjans electrònics.
Acta de la Mesa de Contractació del dia 13 de desembre de 2021
Data de publicació: 21/12/2021 10:45 h
Descripció: Acta de la Mesa de Contractació del dia 13 de desembre de 2021
Convocatòria Mesa de Contractació
Data de publicació: 10/01/2022 12:30 h
Descripció: Es convoca la Mesa de Contractació per al dilluns 10 de gener de 2022, a les 13:30 h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament, per valorar l'informe tècnic
Acta de la Mesa de Contractació del dia 10 de gener de 2022
Data de publicació: 18/01/2022 13:40 h
Descripció: Acta de la Mesa de Contractació del dia 10 de gener de 2022
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya