Descripció:
S'informa que el proper dimecres dia 30/06/2021 a les 11:00 hores tindrà lloc una jornada informativa del concurs a la seu del Col.legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC). S'adjunta link i anunci del COAC a fi que les persones interessades es puguin subscriure. La jornada es transmetrà en streaming.
Se informa que el próximo miércoles día 30/06/2021 a las 11:00 horas se realizará una jornada informativa del concurso en la sede del Colegio de Arquitectos de Catalunya (COACO. Se adjunta link y anuncio del COAC a fin que las personas interesadas puedan inscribirse. La jornada se retransmitira en streaming.
Descripció:
Es dona accès al vídeo enregistrat pel Col.legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya (COAC) de la jornada explicativa del concurs que va tenir lloc a la seu del COAC el passat dia 30/06/2021.
Se facilita el acceso al vídeo grabado pol el Col.legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya (COAC) de la jornada explicativa del concurso que tuvo lugar en la sede del COAC el pasado dia 30/06/2021.
Descripció:
Ha finalitzat el termini per fer consultes, l'òrgan de contractació no està obligat a respondre les consultes que es realitzin des d'aquest moment. Les preguntes formulades fins al dia 5/07/21 rebràn resposta com a tard el dia 07/07/21.
Ha finalizado el plazo para realizar consultas. El òrgano de contratación no está obligado a responder las consultas que se formulen a partir de este momento. Las preguntas formuladas hasta el dia 05/07/2021 recibiran respuesta como tarde el dia 07/07/2021.
Descripció:
Es dona publicitat de la resolució de selecció de candidatures per passar a la segona fase del concurs, del dictamen de valoració del jurat i de les actas del jurat i la Mesa de contractació que no han estat publicades anteriorment. Més endavant es convidarà als candidats seleccionats mitjançant notificació electrònica i publicació al perfil del contractant de la PCSP per a que presentin les propostes dels projectes
Descripció:
Hi ha problemes tècnics en relació al sistema de notificació electrònica. Els preguem que disculpin les molèsties. Poden consultar la resolució de selecció de candidats per passar a la 2a Fase i la resta de documents a l'apartat d'avisos.
Existen problemas técnicos en relación al sistema de notificación electrónica. Les rogamos que disculpen las molestias. Pueden consultar la resolución de selección de candidatos para pasar a la 2.ª Fase y el resto de documentos en el apartado de avisos. There are technical problems at the electronic notification system. We pray the ones that they excuse the nuisances. The resolution of candidates selected to pass at the 2nd Phase and the rest of documents can be consulted at the section of notices.
Descripció:
Es dóna publicitat a la resolució d'invitació per a participar en la segona fase del concurs que es notifica en el dia d'avui als candidats seleccionats. S'inicia, per tant, el termini per presentar la proposta de projecte. El termini finalitza el dia 07/06/2022 a les 13:00 hores.