Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

26.01.2021 US COMUNIQUEM QUE EL DISSABTE 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H HI HA PROGRAMADA UNA ACTUACIÓ TÈCNICA AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE AFECTARÀ, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA i LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA AIXÍ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DIÀRIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
Codi d'expedient:
CTTI-2019-20203
Suspensió derivada de l'estat d'alarma
Data de publicació: 19/03/2020 10:20 h
Descripció: En aplicació del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per la gestió de la situació de la crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, s'informa de que la presentació d'ofertes queda suspesa, fins el fi de la vigència de l'estat d'alarma, moment en que es reprendran tots els terminis. Qualsevol novetat es seguirà informant a través de la plataforma del Perfil del Contractant del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació.
Aixecament suspensió terminis administratius
Data de publicació: 07/05/2020 09:45 h
Descripció: D'acord amb la Disposició addicional vuitena del RDL 17/2020, de 5 de maig, pel que s'aproven mesures de suport al sector cultural i de caràcter tributari per a fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-2019, que estableix la continuació dels procediments de contratació en tràmit durant la vigència de l'estat d'alarma i que acorda l'aixecament de la suspensió dels terminis dels procediments de contractació, s'informa de la publicació d'un nou termini per a la presentació d'ofertes.

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya