Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

23.11.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
Codi d'expedient:
CTTI-2019-20203
Suspensió derivada de l'estat d'alarma
Data de publicació: 19/03/2020 10:20 h
Descripció: En aplicació del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per la gestió de la situació de la crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, s'informa de que la presentació d'ofertes queda suspesa, fins el fi de la vigència de l'estat d'alarma, moment en que es reprendran tots els terminis. Qualsevol novetat es seguirà informant a través de la plataforma del Perfil del Contractant del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació.
Aixecament suspensió terminis administratius
Data de publicació: 07/05/2020 09:45 h
Descripció: D'acord amb la Disposició addicional vuitena del RDL 17/2020, de 5 de maig, pel que s'aproven mesures de suport al sector cultural i de caràcter tributari per a fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-2019, que estableix la continuació dels procediments de contratació en tràmit durant la vigència de l'estat d'alarma i que acorda l'aixecament de la suspensió dels terminis dels procediments de contractació, s'informa de la publicació d'un nou termini per a la presentació d'ofertes.

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya