Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Ajuntament de L'Aldea
Codi d'expedient:
2020/179
Suspensió de terminis
Data de publicació: 24/03/2020 16:00 h
Descripció: D'acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 els terminis administratius queden interromputs i es rependran un cop finalitzat l'estat d'alarma.
Per tant, durant aquest període es podran continuar presentant les ofertes i, finalitzat l'estat d'alarma el termini s'ampliarà els dies que hagin estat interromputs.

Tauler d'avisos

eLicita

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya