Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
85-19
Avís relacionat amb la declaració de l'estat d'alarma
Data de publicació: 23/03/2020 13:00 h
Descripció: Com a conseqüència de la declaració de l'estat d'alarma per el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19, i en base a la seva disposició addicional tercera i l'art. 4 del Decret d'Alcaldia de 14 de març de 2020, d'establiment de mesures preventives, de protecció i organitzatives amb motiu del virus COVID-19, esten suspesos els terminis oberts en els expedients de contractació que es trobin en tramitació en qualsevol situació prèvia a la seva formalització a l'entrada en vigor de l'estat d'alarma.
AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS TERMINIS ADMINISTRATIUS
Data de publicació: 26/05/2020 15:45 h
Descripció: En data 23 de maig de 2020 s'ha publicat al BOE la pròrroga de l'estat d'alarma declarat pel RD 463/2020, de 14 de març. En aquesta norma es deroga la DA3 del RD indicat que establia la suspensió dels terminis administratius. Per tant, amb efectes des del dia 1 de juny de 2020, i a Barcelona des del dia 2 de juny atès que l'1 és festiu local, el còmput dels terminis que havien estat suspesos es reprendrà i en el cas dels recursos es reiniciarà. Aquest fet implica, en relació a aquest expedient, que a partir del dia 2 de juny es reprendran els tràmits per l'adjudicació d'aquesta licitació com és l'enviament dels requeriments a les proposades adjudicatàries.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya