Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Codi d'expedient:
2019/34-8784
Comunicació informació facilitada empresa PAU
Data de publicació: 04/12/2019 13:15 h
Descripció: Segons informació facilitada avui per l'empresa PAU, ahir van rebre sol·licitud de conciliació laboral en reclamació de quantia, promoguda per 13 treballadors/es, essent els imports de reclamació en cas de prosperar, els següents:

11 trabajadores/as asignados/as a los servicios de recogida por importe total de 5.716,58 ¤
2 trabajadores/as asignados/as a los servicios de limpieza viaria por importe total de 796,42 ¤

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya