Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Avisos

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
2017/75bis/11-219 220
DOCUMENTACIÓ ANNEXA CONTENINT LA RELACIÓ DELS TREBALLADORS ADSCRITS AL SERVEI
Data de publicació: 05/07/2017 12:50 h
Descripció: L'article 33 del Plec de clàusules econòmic administratives que regeix el procés de licitació de la gestió del servei escolar de menjador estableix que, als efectes previstos a l'article 120 del TRLCSP en relació amb la subrogació del personal es facilitarà als licitadors en el perfil del Contractant com documentació annexa la relació dels treballadors que estan prestant aquest servei en els centres objecte d'aquest contracte, per permetre l'avaluació dels costos laborals que impliqui aquesta mesura.

En compliment del citat precepte, un cop l'empresa adjudicatària ha lliurat la referida informació, es comunica dita relació fent referència, en cada cas, al centre escolar, la categoria, el tipus de contracte, la dedicació i el conveni aplicable, en el seu cas.

Relació a l'annex
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya