Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

SUSPENSIO TERMINIS PER PROBLEMES INFORMATICS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Lloret de Mar
Codi d'expedient:
14032019000057
PDF PDF i XML

 

Descripció: A causa dels problemes informàtics que pateix l'Ajuntament de Lloret de Mar, queden suspesos els procediments de qualsevol tipus des del dia 24/09/2019 i fins que es restableixi el servei. Una vegada restablert, s'ampliaran per tants dies com el servei hagi estat interromput.

Lots:

•1/ EDIFICIS PL VILA 1 i C SANT PERE 36: Tasques comuns de consergeria i vigilància

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya