18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.
Descripció: Es fa pública la composició de la Mesa de contractació d'aquest expedient, atenent a l'establert a l'anunci publicat al DOGC en data 25.02.2015 i la Resolució del director General de l'ACJ: President/a: director/a de Serveis de l'ACJ o, en substitució, el director de l'Àrea d'Assessoria Jurídica i Contractació de l'ACJ. Secretari/ària: tècnic/a de l'Àrea d'Assessoria Jurídica i Contractació de l'ACJ. Vocals: Advocat/da del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Interventor/a adscrit al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Director/a de l'Àrea de Finances de l'ACJ. Tècnic/a de l'Àrea de Gestió Tècnica. La Mesa serà assistida per la Direcció facultativa de l'obra.