Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.
El perfil de licitador és un conjunt de serveis adreçats a les empreses licitadores amb l'objectiu de proveir un espai propi a cada licitador amb un seguit d'eines que facilitin l'accés i gestió d'expedients de contractació del seu interès, la col·laboració i comunicació entre licitadors, i la millora de la innovació en el marc de la contractació pública.
Llista d'expedients que el licitador ha marcat com del seu interès, on podrà indicar la seva disponibilitat per licitar-hi de manera col·laborativa amb altres empreses.
El punt de trobada és un espai virtual adreçat als licitadors per tal d'impulsar la compra col·laborativa tot garantint la col·laboració, l'eficàcia i l'eficiència.
Llista i enviament de propostes d'innovació per part del licitador, adreçades als Òrgans de contractació, sobre projectes desenvolupats per la seva empresa que puguin resultar interessants.
Llista de propostes de licitació realitzades en línia i llurs expedients associats. No s'inclouen doncs ofertes de licitació presentades de manera externa a la plataforma.